Subject: Ed: Eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki - RA" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 15:49:49 +0300

Teie:    27.04.2026 nr 1.2-2/40-1
Meie:   13.05.2026 nr JUR-3/1493-2

Tere

Edastame Ravimiameti ettepanekud sotsiaalministri määruse 
"Meditsiiniseadmete ja abivahendite andmekogu põhimäärus" eelnõule.

Teeme ettepaneku täiendada eelnõu § 8 punkte 2 ja 4 järgmiselt:
2) seadmete levitaja või importija – § 7 lõike 1 punktides 1, 2 ja 3 
nimetatud andmed;
4) hüvitatavate meditsiiniseadmete levitaja – § 7 lõike 1 punktides 1, 2, 3 
ja 4 nimetatud andmed;

Seadmete (k.a hüvitatavate meditsiiniseadmete) levitajal ja importijal tuleb 
samuti esitada § 7 lõike 1 punktis 1 nimetatud andmed ehk ettevõtja ja tema 
esindaja andmed.

Eelnõu § 17 ja § 18 osas teeme ettepaneku sätestada määruse jõustumise ning 
määruse nr 80 kehtetuks tunnistamise ajaks 06. juuli 2026. Uue IT-lahenduse 
kasutuselevõtt on hetkel planeeritud 06. juuli 2026.

Lugupidamisega

Andrus Varki

juhataja

Õigusosakond

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.